page-header

Etkili İletişim ve Müşteri İlişkileri Eğitimimizi Tamamladık

Fuar sürecinde müşteri ilişkilerini güçlendirmek, etkili iletişim tekniklerini öğrenmek ve ziyaretçileri satışa dönüştürme stratejileri geliştirmek isteyen katılımcılarımızla “Müşteri İlişkileri ve İletişim Becerileri” eğitiminin ilk gününü başarıyla tamamladık.

Değerli eğitmenimiz Efsun Fırtına’nın interaktif sunumu eşliğinde; stantlarda fark yaratmanın yolları, doğru temas kurmanın önemi ve güvenli iletişim teknikleri üzerine bilgi ve deneyimler paylaşıldı.

Eğitimin uygulama bölümünde katılımcılar üç gruba ayrılarak, fuar alanını temsil eden yaratıcı maketlerle firmalarının stant kurgularını hayata geçirdi. Her biri farklı hedef kitleye hitap eden bu tasarımlar, grup sunumlarıyla değerlendirildi.

Back to top of page